Доставка і оплата | Інтернет-магазин Trend Toy

Доставка і оплата

Ми доставляємо замовлення по всій Україні, крім тимчасово окупованих територій. Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, то ми доставимо замовлення протягом 4 днів, залежно від відстані кінцевої адреси доставки.

Ви можете замовити товар і скористатися послугою самовивозу в місті Києві. При замовленні просто повідомте нашому менеджеру, що хочете забрати товар в день замовлення.

Доставка здійснюється Новою поштою та Укрпоштою. Вартість доставки залежить від міста.

Способи оплати:

  • Оплата при отриманні у відділеннях "Нової пошти" (покупець сплачує відсоток за накладений платіж та вартість доставки);

  • Онлайн-оплата карткою (Приват24, Google Pay, Apple Pay);

  • Оплата готівкою при самовивозі в місті Києві.

Інтернет-магазин - сайт має адресу в мережі Інтернет. Товар - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.

Клієнт - розмістила Замовлення фізична або юридична особа. Замовлення - оформлений належним чином запит Клієнта на купівлю Товару.

Транспортна компанія - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:

1. Загальні положення

  1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.

  2. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.

  3. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатне прийняти і оплатити товар.

  4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.

2. Оформлення замовлення

  1. Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.

  2. Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.

  3. Замовлення Клієнта може бути оформлений в Інтернет-магазині.

  4. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.

  5. Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде & nbsp; відсутню кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.

  6. Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.

  7. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару

  8. Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.

  9. Не пізніше 1-их доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-их доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.